Sunday, December 14, 2008

alhamdulillah, akhirnya selamat kembali ke JB

Assalamualaikum para pembaca. alhamdulillah, seminggu saya di kampung tanpa internet menyebabkan saya tidak dapat update blog saya akhirnya saya selamat sampai petang tadi ( 14.12.08)..
Terubat sudah rindu pada mak abah yang saya perhatikan semakin bertambah kedut-kedut di ruang mukanya yang sentiasa ceria menyambut kepulangan anak, menantu dan cucunya. insya Allah, dikesempatan yang Allah berikan, saya akan terus berkarya walaupun pada pandangan sesetengah pihak banyak yang merapu. tidak mengapalah, itu hanya persepsi. setiap orang mempunyai hak untuk menyampaikan pandangan bukan. yang penting jangan sampai melanggar undang-undang Allah dAN manusia sudahlahkan.

sebelum saya melelapkan mata, saya ingin berkongsi sedikit kejutan dengan sahabat semua apabila terbacakan komen seorang pembaca yang mengatakan dia pengidap rasa cemas hampir 10 tahun. MasyaAllah, saya berdebar bila membacanya dan benar-benar bersimpati dengannya. saya berdoa agar dia diberi kekuatan dan kesejahteraan. pesan saya, kuatkan semangat dan jangan biarkan rasa cemas menguasai hidup anda

salam ukhwah buat semua.

No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...