Sunday, May 10, 2009

Selamat Datang ke dunia Baru wahai Putera keduaKu


Alhamdulillah...Itulah kalimah terhebat yang mampu kuluahkan apabila melihat puteraku yang kedua selamat dilahirkan pagi tadi ( Ahad-10 Mei 2009 ). terlalu gembira hati ini hanya Allah yang tahu. Sejak Isteri dimasukkan ke Wad dada saya terasa begitu sesak sekali. saya cuba mengawal emosi, tetapi saya tak mampu menyembunyikan emosi. Mereka yang memandang tentu mengerti bahawa saya sedang risaukan isteri.

Lebih kurang 8.30 pagi ' nurse " memanggil saya mengatakan isteri sudah semakin hampir melahrkan anak. Tanpa banyak bicara saya melangkahkan kaki ke bilik bersalin. saya lihat isteri sedang tersenyum melihat saya melangkah masuk ke dalam bilik. Tiada apa yang mampu saya berikan pada ketika itu melainkan doa dan kata-kata semangat kepadanya. Alhamdulillah, lebih kurang sejam setengah, isteri berjaya melahirkan seorang lagi putera buat saya. Alhamdulillah sekali lagi Allah beri kekuatan kepada saya untuk menemani isteri semasa melahirkan anak. Insaf sungguh melihat keperitan dan penderitaan isteri ketika itu. Sayang, abng berdoa semoga Allah memberikan ganjaran yang terbesar di akhirat kelak kerana pengorbananmu melahirkan anak-anak comel buat abang...Terima Kasih sayang...

Selamat Hari Ibu Sayang..

10.5.09

No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...