Saturday, July 17, 2010

Hari Keluarga SMK Taman Daya 2 - Tahun 2010

Alhamdulillah..akhirnya selepas beberapa tahun menanti, smktd2 berjaya juga menganjurkan family day ditempat yang menarik..alhamdulillah memang berbaloi dengan harga yang dibayar..bilik yang selesa, ada kolam renang dan tempat yang damai, sedamai namanya iaitu Damai Beach Resort desaru johor..

walaupun pergerakan saya agak terhad kerana anak masih kecil, tetapi keseronokannya masih terasa terutama sekali bila anak-anak dapat berenang di air yang tenang..terutama sekali haris yang memang pantang jumpa air..



Gembiranya anakku sorang nie


bukan dia sahaja, adiknya pun apa kurangnya..Tapi kesian hashri, menggigil tak tahan sejuk..ahaa, tapi tetapi nak mandi juga. hehe, ibu mereka juga apa kurangnya seronok melaya haris dan hashri..kononnya nak temankan anak-anak mandi, tapi nampak gaya si ibu tuh yang lebih-lebih.








Bukti Isteriku yang lebih seronok daripada anak2 Ku..hehe









jangan marah yer sayang, abang gurau2 jer..



Akupun sama, seronok jugak dapat berendam, ahaa..














Permandangan di waktu malam..Indahnya


















Intai apa tu haris..Adik plak buat aper..

















Sedang merenung masa depan















apapun, percutian singkat yang menyeronokkan..tahniah kepada kebiru 2010 di bawah jagaan kak ina ( Pn salina )kerana berjaya menganjurkan Hari keluarga Yang menarik ini..

No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...