Thursday, September 16, 2010

Bekas PelajarKu beraya di rumahku...

Terima Kasih kerana sudi ke teratak buruk cikgu. Terharu dan gembira benar hati cikgu bila kamu semua datang beraya malam tadi ( 16/9/10)biarpun telah 3 tahun meninggalkan sekolah. Pada cikgu itu tandanya kamu semua masih mengingati cikgu. Alhamdulillah ada yang telah berjaya ke menara gading dan ada juga yang telah bekerja. Apapun, cikgu tengok semuanya telah menjadi manusia yang berguna. Doa cikgu, semoga kamu semua akan berjaya.

Maaf juga kerana menu malam tadi biasa-biasa aje. Mee goreng dan ayam goreng. kalau kamu beritahu awal, boleh cikgu sediakan menu yang canggih sikit, secanggih iPhone. Terima kasih sangat-sangat kepada IsteriKu yang sudi memasak mee goreng yang 'Best' tu.Terima kasih juga kepada Ain ( bakal cikgu yang sedang menuntut di UPSI) yang juga anak didikku kerana telah membeli buku Hebatnya Cara RAsulullah Mendidik. InsyaAllah buku itu baik untuk persediaan Ain sebelum bergelar guru sebenar. Baiklah, itu sahaja untuk kali ini. SIla nikmati gambar-gambar kenangan bersama mereka. Selamat Hari Raya.























No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...