Thursday, October 28, 2010

Terharunya Saya bila membacanya....


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Apa yang akan saya paparkan diblog saya kali ini adalah sesuatu yang begitu menyentuh hati saya. Sebagai seorang pendidik, apabila seseorang pelajar itu menyatakan penghargaannya walau dalam apa cara sekalipun, walaupun hanya dengan sehelai kerta buruk yang tertulis " saya sayang cikgu" begitu besar nilainya. Apatah lagi jika seseorang pelajar itu meluahkannya di dalam blognya..Malu sebenarnya untuk saya letakkan di sini. Tetapi sekadar menghargai penghargaan yang diberikan olehnya kepada saya..Buat pelajar saya bernama Farahin ini, terima kasih sangat-sangat...cikgu menghargainya..Baiklah, mari sama-sama kita baca luahan hatinya ini diblognya kerana tulisannya itu tidak boleh dicopy...linknya





No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...