Thursday, January 27, 2011

Buku-buku saya masih berada disenarai top ten bestseller mengikut kategorinya..

Sememangnya menjadi hobi saya melihat tentang perkembangan buku-buku tulisan saya di pasaran. Samada komen-komen pembaca ataupun kedudukannya di kedai buku MPH. Semuanya saya lakukan sebagai penilaian ke atas diri saya sendiri untuk menghasilkan buku yang lebih baik lagi, insyaAllah..

Minggu ini buku saya 'Watak-Watak Dalam Organisasi' berada ditangga ke-7 bagi kategori pengurusan. Alhamdulillah, Biarpun meningkat, namun saya lihat masih menjadi antara buku pengurusan yang dibaca. Manakala buku 'Hebatnya Cara Rasulullah Mendidik' berada ditangga ke-4 bagi kategori buku Islamics Politics And History.. sebelum ini ditangga ke-8, kemudian ke-5 dan minggu ini alhamdulillah dikedudukan agak baik. Syukur padamu Allah.

Apapun, terima kasih kepada yang telah membeli dan membaca. Semoga buku-buku itu dapat memberi sedikit manfaat kepada anda....

No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...