Monday, January 24, 2011

Buku-Buku Tulisan Saya DI Beberapa Perpustakaan..

Alhamdulillah...Hanya ini yang mampu saya ungkapkan kerana melalui pencarian maklum balas daripada masyarakat diluar sana saya bertemu dengan beberapa maklumat berkaitan dengan buku-buku saya di beberapa buah perpustakaan negera, negeri, universiti dan pejabat-pejabat kerajaan dan swasta. Misalnya buku Hebatnya Cara Rasulullah mendidik terdapat di Perpustakaan Negara Malaysia, NLB ( national Library Board, Singapore)- Jika saya tidak silap pandanglah. Ini Linknya ( no:205 ) , Kemudian terdapat juga diperpustakaan UKM dan UM. Sementara itu buku Watak-Watak Dalam Organisasi saya lihat terdapat di perpustakaan Negeri Sembilan, Pejabat SUK Perak, Pusat Sumber UDA dan UPM. Pada saya ini adalah satu motivasi untuk saya terus menulis dan menghasilkan buku-buku yang praktikal dengan kehidupan. Saya tidak pandai menulis novel kerana saya tidak suka berimaginasi. Saya suka mengatakan sesuatu yang nampak dan mudah difahami. Ataupun dalam bahasa yang mudah, berdasarkan pengalaman sendiri.

Buku Ketiga: Alhamdulillah, tinggal sesi edit. InsyaAllah sebelum raya cina ini saya akan selesaikan. JIka tidak, selewat-lewatnya naik cuti raya cina saya mesti hantar kerana saya ingin menyiapkan buku yang keempat yang baru 40% siap berkaitan dengan perniagaan Orang Melayu. Nantikannya.......

Akhir kalam, semoga Allah terus memberi saya buah fikiran yang bernas untuk saya kongsikan dengan orang lain. Saya tidak mampu untuk bercakap dengan semua orang, tetapi dengan buku saya bisa bercakap dengan sesiapa sahaja tanpa batasan. Ya Allah, permudahkanlah..

No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...