Thursday, September 15, 2011

Terima Kasih Kerana MAsih Ingat Pada Cikgu..

Hari ini saya sekadar ingin mengucapkan terima kasih kepada bekas-bekas pelajar yang masih ingat dengan cikgu. Ucapan hari guru, hari raya benar-benar menghiburkan hati cikgu. Semalam seorang bekas pelajar telah menghantar kata-kata yang cukup menyentuh hati saya. Dia berbangsa india. Di sini saya kongsikan kata-katanya itu yang dipost di wall fb saya.

Deepan Subramaniam
hai cikgu yg ku rindu buat selamanya,how r u?always keep in touch cikgu ♥..disiplin boleh mengubah kehidupan seseorg pelajar,adalah 100% btol..ini brlaku dlm diri saya...tq cikgu...
· · See Friendship · Wednesday at 10:56pm

Terima kasih deepan kerana masih ingat cikgu, masih ingat nasihat cikgu tentang pentingnya disiplin dalam hidup. semoga anda berjaya dalam hidup..

No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...