Monday, January 30, 2012

the most adorable teacher in my life

Bismillahirrahmanirrahim...Alhamdulillah...

Tulisan di bawah ini ditulis oleh bekas anak murid saya yang pernah di ajar 2 tahun lalu..Jika Farahin baca tulisan ini, cikgu nak ucapkan terima kasih..Cikgu bukan guru yang terbaik, tapi cikgu suka tulisan ini...Cikgu benar-benar terharu...Terima Kasih...

Sumber : thelamestory.blogspot.com

the most adorable teacher in my life

this post is about my teacher
cikgu ajar aku dalam KH(kemahiran hidup,perdaggangan dan keusahawanan)
*walaupun secara jujur nya aku tak suka KH :P*
tapi aku just masok his class
just to hear his 'nasihat'
im sure seterok-terok mane orang pun
bile bersame cikgu ni akan jadi baik

cikgu Razali Saaran..
my fav teacher <3


dia bukan mcm cikgu cikgu lain . kalau dengar betol betol
setiap benda yg dia ckp ade maksud tersirat
*ceh wah*
ini cikgu disiplin SMK. Taman Daya 2
mengajar selama 7tahun di sekolah itu
*kenape ayat aku niee ?*

cikgu Razali ada tulis buku
and now dia dah ada dua buah buku
dan buku ketiga tengah OTW

book 1: Hebatnya Cara RASULULLAH Mendidik
Buku ini adalah buah tanganku yang pertama. Ia begitu bermakna buatku kerana akhirnya apa yang terpendam dalam diriku berkaitan guru terluah jua akhirnya. Bagi mereka yang membaca buku ini, pasti bertemu dengan mukadimah tulisanku yang menceritakan mengapa buku ini ditulis.*dicopy paste dari blog Teratak Muslim*

book 2 : Watak-Watak Dalam Organisasi
Buku yang kedua ini pula berkenaan dengan organisasi. Sengaja aku memilih tajuk ini untuk menggambarkan tentang perwatakan-perwatakan yang sering wujud dalam organisasi yang seringkali dilupakan dan tidak diambil peduli. Sedangkan kesannya begitu hebat kepada organisasi.*juga telah dicopy paste dari blog Teratak Muslim*

Aku Menulis Bukan Kerana Nama.

Aku Menulis Kerana Menegur Diriku Sendiri
*by cikgu Razali*

go to my teacher blog :)


teng..sekian,
kalau cikgu bace niee, saye nak ucapkan tahniah cikgu :)

No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...