Monday, February 15, 2016

Sekolah Baharu... Jauhnya... Tapi Damai

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, kerana hari ini dapatlah saya menulis semula di blog ini setelah membiarkannya lebih kurang setahun tanpa sebarang perkongsian. Kekangan masa menyiapkan tesis menyebabkan saya terpaksa melupakan sementara beberapa perkara yang saya sangat suka lakukannya, termasuklah menulis di blog dan menulis buku yang baharu. Namun hari ini saya dapat menulis semula...

Untuk perkongsian yang pertama untuk tahun 2016 ini saya sekadar ingin berkongsi tentang tempat kerja saya yang baharu... Jika dahulu saya mengajar di Seremban, jaraknya lebih kurang 10 KM daripada rumah, tahun ini saya mula mengajar semula di sekolah yang baharu yang jaraknya lebih kurng 40 KM sehala..

Jauhnya! Itulah yang ramai orang fikirkan... Dan saya juga begitu pada permulaannya. Tetapi setelah sampai di sini, jarak tidak lagi menjadi perkiraan... Alhamdulillah, suasana kerjanya sangat mendamaikan dengan rakan sekerja yang baharu dan sempoi... Orang lama, tapi sangat baik dan membantu...

Jika sebelum ini mengajar Perakaunan Pra U, kali ini saya ajar pengajian perniagaan Pra U... Alhamdulillah, masih dalam bidang dan aliran yang sama. Hambe suka bangat....


Sekian sahaja.....


No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...