Thursday, April 8, 2010

Buku ketiga saya

salam buat semua..lama rasanya tidak menulis di blog ini kerana kekangan masa yang maha hebat kebelakangan ini. Namun alhamdulillah biarpun sibuk sedikit, dapat juga saya menulis buku yang ketiga berkenaan dengan motivasi pelajar. alhamdulillah hampir 40% telah siap..lagi 60% tak pasti bila akan siap.mudah2an Allah akan memudahkannya.


sebenarnya saya masih menunggu manuskrip saya yang kedua daripada pihak penerbit yang disiapkan dalam bentuk buku sebelum dicetak dan diterbitkan. Bila memikirkan masa yang agak lama menanti, risau juga kiranya ada masalah terhadap buku itu. buat pengetahuan semua ianya berkaitan dengan organisasi..secara peribadi impian saya ialah menulis sesuatu yang baru dan jarang dibincang oleh orang lain, tetapi sebenarnya sangat penting kepada kita...mudah3an Allah memudahkan impian saya dilaksanakan...apapun, terima kasih kepada sesiapa yg menziarahi blog ini. semoga Allah memberkati kalian. ok jumpa lagi..saya nak bersiap ke program qiamullail dan maulud Nabi..kali ini saya kena jagi ketua keselamatan dan penginapan... bak kata Ustaz Talhah, last lap( maksudnya kali terakhir sebelum pindah ), di baginyer tugas berat tuh..hehe, layan jerlah..



No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...