Friday, March 18, 2011

InsyaAllah, adik ipar saya akan menjalani pembedahan Jantung pada 15 April 2011 di IJN

Apa khabar semua. Agak lama saya tidak buat posting baru. Kesibukan di sekolah serta persedian menyiapkan persedian untuk 3 ceramah pada cuti sekolah ini menyebabkan saya tiasa masa hendak berkongsi sesuatu di sini. Tetapi hari ini saya ingin mengajar anda semua agar dapatlah mendoakan keselamatan dan kesejahteraan adik ipar saya yang akan menjalani pembedahannya pada 15 April 2011 ini.

Kepada yang telah menderma, terima kasih. Semoga Allah memberkati hidup kalian. HAnya Allah yang berhak membalasnya. Dibawah ini adalah gambar sesi penyerahan kutipan derma untuk pembedahan adik ipar saya. Terima kasih warga SMKTD 2..Saya benar-benar terharu..Link



Gambar aku sedang termenung mendengar ucapan Tuan Haji Hamid, Penolong Kanan Pentadbiran..

No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...