Friday, April 27, 2012

Pelancaran Buku NOta Hati Buat Pelajar

Alhamdulillah, dua minggu lepas saya menerima surat daripada Putrajaya. Apabila saya membuka surat itu, terpandang tajuk surat, pelancaran buku peringkat kebangsaan sepena hari guru. saya menjangkakan surat itu untuk diletakkan di bilik guru kerana saya adalah pengerusi kelab guru. Namun hati ini terdetik untuk menyelak muka surat berikutnya. Berdebar dan seperti tidak percaya, tertera buku tajuk buku saya di dalam senarai 15 buah buku yang terpilih. Seperti tidak percaya, saya baca dan lihat sekali lagi. Ya, memang benar dan saya tidak bermimpi. Syukur padamu ya Allah atas kurniaan ini. 

InsyaAllah, saya akan berangkat ke Ipoh Perak 14 Mei ini bersama Isteri dan anak-anak. Majlis perasmiannya 15 mei, malam di kediaman rasmi Menteri Besar Perak. Esoknya ( 16 Mei ) majlis bersama TPM )...Semoga segala urusan majlis ini dipermudahkan Allah... 



No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...