Sunday, August 4, 2013

Menulis Itu Bukan Mudah.....

Kadangkala terasa peritnya untuk menyempurnakan sebuah buku.. 

Berkerja dan anak-anak yang masih kecil merupakan cabaran paling berat yang saya perlu hadapi.. Kerana itu saya gelar diri saya penulis kecil-kecilan..

Apabila saya menulis, saya ingin menulis sesuatu yang berat, ada unsur realiti dan dalam masa yang sama terasa mudah untuk dibaca ayat-ayatnya.. Tetapi saya tahu itu bukan mudah.. Tetapi saya telah mencubanya dan respon pembaca sudah cukup menggembirakan saya.. Malah bila ada yang memberitahu telah mengulang baca buku-buku saya beberapa kali menambahkan semangat di hati saya yang kerdil ini..

Alhamdulillah, setelah hampir setahun manuskrip ke-4 sudah siap.. Cuma sedang disusun dan diedit buat kali terakhir.. Cerita tentang motivasi.. Tentang hati, tentang semangat, tentang kegagalan, tentang kejayaan dan bermacam-macam lagi..

Semoga buku ini juga mendapat tempat di hati penerbit, juga di hati pembaca apabila diterbitkan nanti..

Syukur ya Allah atas nikmat masa, idea dan sebagai nya sepanjang daku bergelar penulis kecil-kecilan ini.. Tanpa-Mu, sudah pasti tiada apa yang mampu daku lakukan..

* Hebatnya cara rasulullah mendidik - cetakan ke-5 ( 2010) 

Nota hati buat pelajar - cetakan ke-4 ( 2012 )

Watak-watak dalam organisasi - cetakan pertama. ( 2010 )

www.teratakmuslim.blogspot.com

No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...