Friday, February 1, 2013

Forum Maulidurrasul : Cinta Rasulullah

Rasulullah SAW, Insan Tauladan Sepanjang Zaman

Alhamdulillah, pada 30 Januari yang lalu saya telah diberi kesempatan untuk menjadi panel bagi forum sempena maulud Nabi SAW. Walaupun saya tahu saya tidak layak untuk bercakap kerana saya bukan daripada bidang agama, tetapi peluang yang diberikan saya terima juga sebagai tanda cinta saya kepada Baginda Rasulullah SAW. Alhamdulillah, daripada respon audiens, saya berpandangan mesejnya sampai. Terima kasih kerana sudi memberi peluang dan sudi mendengar.

Bergambar kenangan bersama Ahli panel ustaz fadzli dan moderator, ustazah madihah

No comments:

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN

TIPS MENJELANG PEPERIKSAAN BUAT ADIK-ADIK YANG BAKAL MENDUDUKI PEPERIKSAAN Seperti yang kita sedia maklum, dua peperiksaan besar akan b...